Katt i hink



Att leva med Ninja är alltid ett äventyr, hon tycks alltid vara upptagen och stannar sällan kvar för något annat än mat. I jämförelse med Shakko är hon mycket mera kattunge fortfarande. Detta är något som även mamma Fenja känner av då hon idag försökte släpa på Ninja som numera är lika stor som henne själv.

Fenja å andra sidan söker upp mig titt som tätt och berättar hur mycket hon vill att jag bara ska ha ögon för henne. Hon är verkligen übermysig fenjamenja.

Det fälls även en massa hår här hemma nu, vet inte om de byter mycket av sin päls under sommaren, innekatter har ju lite annorlunda rytm än utekatter, eller om det är jag som har fått för mig något. Ny kam och borste måste införskaffas för att förbättra och underlätta pälsvården på långhårsmonstren (Hobbe).. 

Vi ska även undersöka vilken som blir våran nästa utställning, det lutar åt dalarna.

Over n out
Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0