Det var inte igår......



Det var så länge sedan jag uppdaterade bloggen att jag knappt minst det, orsaken är skolångest, tentaplugg och påbörjan av sommarjobb. Usch vad den senaste månaden har varit påfrestande, men nu är det ett annat kapitel som påbörjas för oss och katterna. Mera tid hemma och nya planer i katteriet börjar spinnas så långsamt. Har nyligen blivit biten av hoyafebern och börjat med detta rätt så stora samlarprojekt vid sidan om studier, katter och annat.

Våra fyra katter har gått på lågvarv på sistone om man bortser ifrån Ninja som alltid har något på gång och kräver att hon får vatten ur kranen så fort man är i ett rum som besitter en kran. Fenja har nyligen haft sitt första löp sedan hon slutade på p-pillrena, detta var riktigt jobbigt då fenja har laddat i flera månader för detta samt att detta pågick under de sista dagarna av tentaplugg... Men vi tog oss igenom detta och nu håller man tummarna att hon håller sig fram till Augusti.

Hobbe har nyligen haft några svåra dagar med hetsätning och de givna efterkommande kräk-stunderna, man kommer att vara välrustad inför småbarn om nu man skulle få detta i framtiden!



Shakko har lärt sig att gå i sele och gillar detta, han berättar för samtliga grannar att han är ute högljudt. Shakko är den kramvänligaste katten i gänget och häromdagen kröp han upp spinnande på mitt bröst och låg där tills jag skulle göra annat, det var en "golden"moment mellan två killar och vi njöt i fulla drag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0