Datan har kommit hem, nedräkning påbörjad!

Ja till alla som besöker bloggen måste jag säga att datan har varit på repration, tydligen ett trasigt grafikkort?! I vilket fall som helst så gick det på garantin och försäkringen fick inte sträcka sina muskler. Dataproblem, usch!

När det gäller Fenjas Väl och Ve så går hon stadigt upp i vikt och är inte så liten längre. Fenja verkar svälla upp mycket i slutet av dräktigheten och vi har nog uppskattat kullen till tre småttingar. Fenjas aptit går iaf inte att ta miste på och klippt högrev är en favorit som hon mer än gärna glufsar i sig innan de andra hinner smaka. Vi håller som bäst på att förbereda oss inför nedkomsten, håll tummarna för Fenja!

Måste berätta att jag slogs av en glad överaskning när jag öppnade medlemstidningen i morse, vi var nämligen vinnare av ASK's fototävling med tema vänner. Blev väldigt glad och sporrad till att engagera mig mer för klubben. Får ta tag i engagemanget det när skolan blivit lite lugnare.

Godspeed
/Daniel & Ida

Här har ni vinnarbilden

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Grattis till vinnarbilden!!!!!!! Ja den var verkligen fin. Bra bilder överhuvedtaget.Så kul att läsa också. Kram från svärmor,mamma.

2009-11-14 @ 08:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0