Lägesrapport och hösthelg

Nu är det så mycket höst att man knappt orkar titta ut genom fönstret, jag tillhör nämligen skaran människor som har svårt för hösten och helst av allt försätta mig i dvala tills jul. Katterna påverkas nog också av hösten inbillar jag mig, de finner inte så mycket nöje åt rusket men sitter gärna och spanar på trastarna i sovrummet som festar i rönnbärsträdet alldeles utanför.

Fenja växer långsamt men säkert i omfång och i vikt, har en strålande aptit och verkar obekymrad över sin ökade klumpighet och det som hända skall. Det är väldigt svårt att uppskatta hur många småttingar det kan röra sig om enligt tidigare erfarenhet.


   

Vi hoppas att det döljer sig några guldklimpar där inne förståss

Sist en bild på en blommande hoya

H. Australis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande :) Lycka till önskar blivande morfarn Kurre (och hans matte och husse).

2009-10-26 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0