Sommarjobb och varma dagar....

Ja nu var det verkligen längesedan som man skrev här, och ni som orkar att följa, ja vad ska man säga? Ni är en trogen skara och något ska ni belönas med.

Katterna lever livet nu i sommartider och tankar på en kattgård med stora utrymmen att sträka ut sig på duggar tätt innanför min panna, att göra kattgård kommer bli ett framtida myclet stimulerande projekt. 

Under sommaren så ska vi hälsa på både Vayu och Chaaya (Saija nu kallad) under sommaren, tid det får man försöka att ta sig helt enkelt. Det ska bli mycket spännande att hälsa på dem, de har båa utvecklats mycket bra enligt deras nya ägare.

Så till detta med belöning, och det jag kan erbjuda det är bilder. Jag ska under veckan ladda upp lite bilder på de små men det kommer nog att bli lite blommor också, vi är ju ändå i blomstrande tider. Något som även katter gillar, blommor alltså

Jag återkommer denna vecka, ett löfte jag kommer att hålla, då med bilder.

Mvh Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0