Uppdatering

Hejsan alla bloggläsare, sitter här framför datan och är förkyld, förstår inte varför detta elände gång på gång drabbar mig, jag börjar bli less. Kommer ihåg att jag definerade mig som friskus en gång i tiden, får nog tänka om när det gäller det. När det gäller katterna är det så lugnt så lugnt, båda kattungarna har flyttat hemifrån och de vuxna katterna passar på att andas ut, det går nästan inte att beskriva hur lugnt det är för tillfället.
 Ninja passar på att vila upp sig, denna bilden är för visso tagen innan Vayu flyttade till Värmland, just det, vi har en värmlänning nu också, långsamt börjar Nogitsune's katterna spridas i Svea! Mycket roligt tycker vi.
 Vackra Vayu....... Vi saknar dig men vi önskar dig all lycka, vår lille prins. Mamma Fenja tar det lugnt och tycker att det är mycket skönt att bara få tänka på sig själv.
 Mysig och busig, och vid särskilda tillfällen alldeles ko -lugn..

I fönstrena händer det mycket nu, det märks att vårsolen värmer, när den nu behagar att visa sig, det är mulet och dassigt väder här idag. Här kommer en bild på Phalanopsis "Liodoro" en doftande brudorkidée. Underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0