Dräpandet av en my little pony.....

Ja mina gamla leksaker har fått nya sysslor, dels i underhållandet av Nils och dels i underhållandet av de fyrbeningar som numera huserar varje kvadratmilimeter av vårt hem.

Kattungarna prövar alltings hållbarhet. Varje dag ser man dem med något nytt i munnen. I vår förra kull var det Yoshi som hade pippi på Nils nappar. I denna är det större byten som hägrar. Min gamla my little pony som blivit friserad av min lillasyster för evigheter sen blir numera friserad av Mashatu och Kafue. Här ligger Mashatu under matbordet å övar sig i dräpandets ädla konst, helt livsfarlig (om man är en my little pony)

Ni får ursäkta bildernas dåliga kvalité men jaktscener kräver tyngre utrustning än vad jag har att tillgå;-P





//Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0