Mario & Luigi, Med mamma Ginko och moster Yoshi..

Nya bilder på familjen fyrben i Linköping. Bilderna är tagna av Claes som är storhusse. Underbara bilder på underbara katter. Tack Claes och Anna för att ni lät Ginko bli mamma.
 
Luigi är tingad
Det har visats intresse för Mario men han är fortfarande ledig. Är ni intresserade av Mario, ta kontakt med mig eller Anna Brotzen.
 
Mario, en robust och lekfull herre.
Luigi, söt som socker
Bröderna bus
Familjemys
Ser verkligen skööönt ut, de har nog läst tidningen!
Moster Yoshi, ser ut att leva glada och goda livet!
 
Om ni är nya på somali kan ni läsa mer om rasen här på sidan. Läsa om våra katter eller rasens historia. Ni kan även besöka intresseringen http://www.abysomali.se/ eller min kattklubb http://www.absolutkattklubb.se/index.html

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hej! Tack för de fina bilderna du lagt ut på Mario o Luigi. Kärlek vid första ögonkastet, o jag har varit i kontakt med Anna. Mario flyttar till Dalarna. Tusen tack!

Svar: Det var så lite. Att knyta goda kontakter gör jag så gärna. Du får gärna återkomma om du har några frågor eller bara vill prata katt. Du får gärna skicka bilder, det blir vi så glada för.
Daniel

2014-01-27 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0