Länge sen sist....

Jag vet inte riktigt vad som händer, jag säger att jag ska uppdatera med bilder men gör det inte. Jag är minst sagt nyckfull, som vädret just nu kanske? Här i Örebro är det regn och rusk, det känns tyvärr måste jag säga som att sommaren lider mot sitt slut, vi får hålla tummarna för att vi får en Britt -sommar så att vi får njuta lite till.

Katterna här hemma mår bra, vi ska pröva ett nytt foder, då vi misstänker att det vi har inte är riktigt tipp topp. Katter tycker också om variation i kosten så för dem blir det ett välkommet avbrott också tror jag. Fenja och Hobbe är väldigt mysiga och tycker mycket om att gosa nu, vi välkommnar allt mys då vi njuter av detta lika mycket som de gör.

Äntligen så kom priserna för ASK´s fototävling, jag funderar på att anmäla mig till årets fototävling. Temat är fåniga katter och jag lägger upp några bilder så får ni bedöma om de matchar som fåniga. Svårt, katter är komiska djur men sällan fåniga... Eller är det jag som inte ser det fåniga? Ni får hjälpa mig i detta dilemma, ge tips, vad gör en fånig katt?



Men mysig är ju lättare att få till, älskvärda lilla Fenja.


Jag säger inget om när nästa uppdatering kommer, så blir ni positivt övverraskade om den kommer tidigare.

//Mästerkatten D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0