Mashatu, snyggare för var dag som går....

Ja Mashatu utvecklas verkligen fint, vacker färg och ett härligt uttryck. Han har en pipig röst så som sig bör å han är väldans tolerant emot vår tvåbenta terrorist vid namn Nils.
 
Jag vidhåller att Mashatu är väl lämpad för utställningslivet. Han gillar verkligen uppmärksamheten. Att han sen är snygg som attan gör inte saken värre. Bilderna är tagna idag, i dagsljus.
Stilig så stilig.....
 
Här kommer bilder på en annan stilig herre, vår Hobbebobban som börjar blomma ut igen när det blivit lite lugnare i huset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar liten kille Mashatu verkar vara. Jag och sambon letar just nu efter en kisse som vill dela vardagen med oss. Vad kostar han? Hur gammal är han och vart i Sverige finns han?

Mvh Fanny

Svar: Hej Fanny, jag har skickat mejl. Han är 17 veckor.
Daniel

2012-07-28 @ 12:51:26
Postat av: Matte Mia

Återpostar igen att jag tycker att han är så fin! Vilket underbart somaliuttryck i blicken!
Hälsningar från Stockholmsgänget.

2012-07-28 @ 14:03:09
URL: http://mattemias.blogspot.se
Postat av: Jenny Ekman Duse

Snart kommer jag och kidnappar den där gosbollen!

2012-07-30 @ 08:17:44
Postat av: Elaine

Hej! Jag heter Elaine och min sambo heter Bennie, vi letar efter en mysig liten kisse att ha hemma hos oss i Varberg och fastnade direkt för Mashatu! Vi bor i en 2:a på ca 80 kvm, så vi har mycket utrymme. Jag pluggar till förskollärare (har därför mycket tid att vara hemma på) och min sambo har en fast tjänst på ett lager.

Jag har stor erfarenhet av katter då jag varit delägare i ett katteri med uppfödning av Maine Coon. Fastnade för somalin då jag förstått att den är lite livligare och socialare än en Maine Coon. Maila gärna mig om vi vill veta mer om oss och vårat hem.

Vänligen
Elaine och Bennie

2012-08-21 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0