Uppdatering ifrån Kafue, aka Mr Fox, aka Fufu..... Lever livet vid havets strand.

Vi får nästan dagliga rapporter ifrån Kafue och hur han lever ett stimulerande liv i Stockholmspulsen. Han delar sin tillvaro med matte och med adelsdamen Grace, en russian blue.
 
Kafue är en god ambassadör för Somali och för S*Nogitsune's. Farmor Lotta kan vara stolt och pappa Jefrey med. Här kommer lite bilder ifrån Kafue's nya liv som -08.
 
 
Ahh det här är livet, gäspandes med sjöutsikt....
 
 
Det kanske kan flyga in en stekt mås om jag har tur?
 
 
Åhh vad hon är fin, hon ska lära mig allt hon kan. Det har hon lovat mig.....
 
 
 
En inte allt för ovanlig syn här hemma heller. De vet vad de vill. Uppmärksamhet står ofta högst på menyn....
 
 
Dripp dropp...... Vatten det är magiskt det.....
 
Klart jag måste hälsa på allt och alla, de ska veta att det har flyttat in en ny katt till stan. Även på tunnelbanan är jag känd!
 
Bilderna är tagna av Kafue's nya matte, stolt som sig bör.
 
Imorgon kommer en uppdatering om Mashatu, prinsen som ännu inte hittat bo. Mashatu försöker fylla skorna efter sina 3 syskon och jag måste säga att han gör det rätt bra.
 
Sen kommer lite nyheter i uppfödningen. Håll utskick och håll till godo dagens uppdateringar.
 
//Daniel
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå vilken storstadskatt det har blivit av honom. Häftigt att få åka tunnelbana.

2012-07-15 @ 09:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0