Balkongen fortsättning.....

Som kattägare vill man att sina fyrbeningar ska få en så stimulerande miljö som möjligt, vi löser alla detta på lite olika sätt. Har ni bilder på era lösningar får ni gärna skicka dem till mig så publicerar jag dessa med en liten text.

Vi har en balkong som vi inreder för vår och katternas skull. Då jag har en stort intresse för växter är dessa en naturlig del av vår lösning. Katter älskar natur och jag försöker skapa en liten "patch of heaven" för oss och katterna.


Utskicksposter av olika slag, både inomhus och utomhus är uppskattade av katterna. Här sitter Hobbe å spanar på sitt kungarike.


Kattungarna älskar som sagt att ligga å mysa på balkongen, vi har en kattmöbel iform av en rundel som de använder flitigt.

  
Kafue med sin näpna uppsyn...
 
Savuti med en lite mer Crazy look.
 Lewa å Mashatu
 "can of worms"
 
Savuti, vacker som en sommarkväll.... Lewa lite ihoptryckt....
 "Fotar du mina barn"

 
"Lugna ner dig mamma" - Mashatu
 Va tittar du på da! -Lewa

//Daniel

Kommentarer
Postat av: Tyzon, Zoe och Matte Mia

Vilken fantastisk utemiljö för både två- och fyrbenta!

När man ser bilderna inser man hur fort tiden går. Liten blir större. :-) Önskar de lycka till i sina nya hem. <3

2012-06-05 @ 12:46:44
URL: http://mattemias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0