Kattmyntemys och lådkul....

Ja på temat aktiviering är dagens rubrik. Var ute och plockade blommor till köksbordet när jag gick förbi massor av blommande kattmynta. Det är individuellt, alla katter gillar det inte men våra vuxna katter älskar det! Jag plockade toppen av blommorna och la dem i vår korg. Så här glada blev de!



Men säg den lycka som varar, det tog inte länge förrän Hobbe tog Fenjas plats. Störst går först, iallfall när det står kattmynta på menyn. Kattmynta är en vacker perenna som blommar hela sommaren. Har ni trädgård eller balkong kan jag verkligen rekommendera den.



Som ni ser så är Hobbe mer än nöjd.....

Fick hem kattungekit ifrån Lupus, blev väldans nöjd med det. Har börjat så smått att göra iordning kattungarnas "flyttkit" som består av massa kärlek, lite prylar och nyttigheter.

Av lådan gjorde jag en leklåda åt de små, föll väl inte i smaken direkt men vi får se ikväll om de tinar upp.


//Mvh Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0