Balkong Bus

Ja, i värmen så älskar kattungarna att vara på balkongen. Vi har öppet till den dag som natt så de kan uppleva försommarnätterna med alla ljud å intressanta rörelser. Kattungarna är lika ivirga som de vuxna att få de bästa utskiksplatserna och höjden förekommer dem inte. Än så länge så har inte blommorna tagit stryck av de små, de går hårt åt våra ben istället när de ser dem som klätterträd. Värst är Mashatu som sätter sig i foten när han vill ha mat, en lite lustig herre det där.

Här kommer bilder på de små balkongmarodörerna!
Lewa kör lite "lazy eyes" Hon kör sitt eget rejs!

  "skönt"
 "Fick jag flugan?"
 "mmmm, jag tror det!"
 Två små pyren på upptäcksfärd!

Imorgon får vi kattungebesök! Vill ni träffa oss och kattungarna så är det bara att höra av sig. Just nu söker fortfarande Kafue och Savuti nya hem. Båda är underbara personligheter, Kafue är den lite vildare av de två!


Kommentarer
Postat av: Pelin

hej, hej!

det ska bli så roligt att få komma och se de små vilddjuren!

Vi ses imorgon :)

Mvh Pelin från STHLM

2012-05-24 @ 22:27:46
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på jättefina kattungar, fortfarande tycker jag Kafue är finast.

Kram

2012-05-26 @ 09:03:39
Postat av: Jenny Ekman

Grace tycker att Kafue är mycket snygg och cool. Hon säger Meeeeeeoooooooo vilket betyder att jag ska locka hem honom till oss =)



Ska bli kul att ses på lördag!

2012-05-30 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0