Dagarna går, snart är det vår...

Ja dagarna skenar iväg, det har gått ett tag sedan jag skrivit här. Orsaken är mycket arbete och återhämtning ifrån kattkullen, för även fast det är väldans roligt så ljuger jag om jag säger att det inte är arbetssamt.
 
Nu när Ishka och Ezri flyttat har lugnet återigen lagt sig på krukmakaregatan, de vuxna katterna tar dagarna med ro och det har blivit lite bättre emellan Ninja och Fenja. De växlar numer i vem som är "topcat"
 
Vi har inga nya planer på kattungar, detta då vår egen tvåbeningsfamilj snart kommer att utökas. Uppdateringarna av bloggen kommer också därför att ske mer sällan nu i början. Men jag kommer att uppdatera hur livet flyter på med barn och katt ändå.
 
Nästa kull kommer att bli på Ninja, vi kommer att använda året till att inventera och hitta en lämplig hane åt henne. Att kattplanering skulle vara något enkelt är inte sant, ofta har vi haft ett år på oss att hitta hane och knyta kontakter. Det växer inga hanar på träd direkt.
 
Här kommer lite bilder tagna idag, både på katter och på blommor. Som för övrigt är en av mina stora passioner.
 
Fenja
Ceolygna cristata "snödrottningen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0